söndag 19 oktober 2014

Wow!

Vilken helg!!!

Har beställt matta till sovrummet och letat golv till köket. Såklart hade de inte hallgolvet kvar på Bauhaus så nu måste vi söka vidare efter ett liknande golv. Så typiskt. Men så blir det när man är sent ute. (Läs: tror att golvet ska finnas kvar efter flera år...)

Skönt att få bort plastmattorna i vilket fall som helst. Denna gång blir det ca4*4m heltäckningsmatta, så jag får nog ta hjälp av en (eller två) starka killar för att få den på plats. Fast jag erkänner att det är lite emot mina renoveringsprinciper då jag gärna anser att jag "kan bäst själv". 


Även hemska blommor som tex den på pedistalen kommer ryka. Ut med allt skit och in med nytt fräscht!!!

Om någon behöver mattor så kan ni ju få köpa dessa 2 lurviga och 2 lååånga för en vettig peng.

Tjing sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar