söndag 12 oktober 2014

Cirkus

Har varit supereffektiv den senaste tiden. Hunnit träffa en massa vänner som jag inte sett på länge. Kul!

Denna helg så var det kalas för min 88-årige morfar. Han fick en bukett som heter duga:


Mycket trevligt med goda tårtor och kul att träffa släkten. 
Fick ju även träffa min gudson som bara är så charmig. Hans far också för den delen, som dagen till ära såg ut som en blandning mellan "Per Morberg på älgjakt" och en godsherre. Stilig värre!

Idag blev det ett kärt möte med en nära vän som jag inte sett på flera veckor. Vi begav oss till Erikslunds shopping center eftersom det regnade.. Tyvärr var hela Västmanland där också. Men vi fick vår fikastund och kunde catcha up lite.

Det enda jag köpte var dessa:


Något som jag tänkt på länge. Min sambo är ganska trött på att jag slänger runt PETflaskor och clementiner hejvilt här hemma så jag passade på och unnade mig riktiga jongleringsbollar. Kan redan jonglera med 3.. Mitt delmål, 4st, blir nästa utmaning. Har ju 6st bollar så man vet ju aldrig vars detta slutar.

Tjing tjing!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar