söndag 24 augusti 2014

Håll i hattarna gott folk!

Nu är jag (lite) utvilad och (nästan) redo för hösten! Det är ju så underbart med den friska luft som är just nu. Minst 30+ i solen hela semestern var ju kul... Men bara ett tag.

Kändes bra att komma igång och jobba. Göra lite nytta liksom.


Dagarna går mycket fortare också då man jobbar. Första veckan körde jag dessutom Kian varje dag eftersom min sambo åkte på barnbaciller i form av magsjuka. *2.  Nästan alla vi umgicks med förra helgen verkar ha legat och spytt.. Fräscht! Men inte jag 😁
Peppar, peppar och all vitlök i världen så har jag (änsålänge) klarat mig.. Phu!

Så, vad händer annars tänker ni nu ;-) Med lite mer än 1månads uppehåll av denna blogg så har det ju hänt en hel del. Men vi får ta lite i taget ju, annars blir detta inlägg monsterlångt. 

Denna helg har bjudit på lyxfrulle:



Men även omplacering/fixande av blommor/hemmet. Allt "gröntärskönt" åkte bort och fram kom "höstfeelingen och mysmurret".


IKEA-besök, tacomiddag, hockey och film. En helt ok helg alltså! Kanske jag kan få med mig prinsen till Västerås-Marknad idag, perfekt promme..

Tjing sålänge! 

Pssst... Kul att just DU läste denna gång :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar