lördag 19 juli 2014

TGIS

Thank god it's SEMESTER!!!!
Wooooooooooop!

(Bilder är från lunchen som Mam bjöd mig på idag! Mums!)

Hur mycket man än gillar sitt jobb så är semestern alltid välkommen. Just denna semester är så sjukt välbehövlig och efterlängtad. Både av mig och min sambo. Vi började ju båda på nytt jobb innan jul och det tar mycket på krafterna. Sen tycker jag att denna semester blir som en "riktig" semester. Detta då jag jobbat som extrapersonal de senaste sommarna och inte känt lika "semesterfeeling". Senaste "riktiga" och "intjänade" semestern var ju 2011!

Så, idag, min första semesterdag, tänkte jag sova ut. Men vaknade såklart typ 3ggr innan 8 och ville upp. Galet varmt här hemma och hungrig såklart. (Bara älskar frukost! Och är man ledig så blir det lyxfrulle med blågubbar :-) )

Men det slår mig i alla fall, när jag vaknar, att hur extremt lycklig jag är, just exakt NU! Min sjukt snygga Prins ligger och sover bredvid mig. Vår underbara Mini hade hyrt in sig på min kudde och låg med huvud och tass på min hand. Kurrrr kuuurrr. Så lugnande och mysigt!!

Så vad gör väl det om jag är vaken och får smygkika på dessa två?!?

Tjing tjing!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar