måndag 2 juni 2014

Awesome

Äntligen fått ny garageplats efter låååång kötid. Tänk så glad man kan bli av en sån  simpel liten grej. 



Vad har annars hänt tänker ni?!?
Inte mycket, varit rätt sjuk och jobbat väldigt mycket. 
Träffat min Jojo och haft en helt sjukt nice ledig helg. Så välbehövligt att få tillfriskna och ta det lugnt.



Har nu varit icke-LCHF:are i 4 månader, känns sisådär.. Tycker liksom att LCHF funkade för mig och var en bra kosthållning. Hmm. Börjar fundera om jag kanske ska bli LCHF:are igen.. Svår fråga. 
Sommaren kommer ju nu och hur trevligt är det inte med jordgubbar och vispad grädde?!?

Just ja, glömde att jag blivit utnämnd "polsk" av en kund. Var det en förolämpning eller en komplimang? Tydligen så pratade jag "utländskt". Det är ju allmänt känt att jag hittar på egna ord och vrider på meningar och ordspråk, men polsk? Hallå!

Jag svarade lite glatt (läs: chockad) :
- Nej, jag är ifrån Heby ;-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar