måndag 19 september 2011

Utnyttja naturen!!!

Ja varför inte?

Här om dagen skulle vi ha middag här hemma och varför inte göra en höstig bordsdekoration??

Jag plockade diverse blad, sedum, blommor och bär ute i naturen. Till det köpte jag även några rosor och firework-gräs. För att få till det lite mysigt så hade jag i 5st ljus i dekorationen också.




Såklart har man inte "rätt" kruka/skål hemma så jag fick ta det som fanns... Skulle ha önskat att jag hade en LÅG avlång kruka. Men man kan inte ha allt, så jag tog den enda  (svarta) avlånga jag hittade som tyvärr var liiiite väl hög enligt mig, men men...




 Så här såg det ut när det var färdig dukat:



 Det var svårt att få en bra bild med ljusen tända, men jag lovar att det var suuupermysigt! Så ut och plocka massa härliga grejjor nu... off you go!!

Glad höst ;-)

Flora by Lindberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar