tisdag 9 februari 2016

Hur ska det gå?!!

Ja, snart är dagen här. Min första jobbdag på väldigt länge. Sedan slutet på januari... FÖRRA året!!

Omg tänker ni, va skönt att vara hemma såååå länge. Jo, men det har ju hänt mycket också!


Mina tankar idag är mest: Har jag glömt bort hur man gör när man jobbar?
Hur ska Wincent klara sig utan mig? (Läs: hur ska jag klara mig utan Wincent.)

Och då tänker ni kanske, men han är ju med sin pappa?! 
Jo, men vad hjälper det mig? Jag är ju inte med W. Det är DET som blir annorlunda, läskigt men också bra, för min del.
Jag är van att veta allt och ha stenkoll på honom men måste lära mig att släppa lite.. Säkert vanligt för alla mammor.

Nåja, nu är det ju bara imorn jag ska jobba.. Och sen någon dag här och där, innan jag börjar på riktigt i april.
Life goes on. Känns ändå bra att komma igång med allt. Få till en ny vardag.

Idag är det semmeldagen! Får se vad eftermiddagsfikat bjuder på. Just nu går jag överstyr på socker och moffar choklad.


Obra delux.

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar