fredag 21 februari 2014

OS

Hockey och prinsessnedkomst. Det är bara just dessa saker/händelser som intresserar Sverige idag tydligen. Själv tycker jag att prinsessfödseln var klart roligast! Hurra för den lilla, vad hon nu ska heta. Säkert nått med Ingrid eller Elisabeth... Mary... Louise.. Eller vad vet jag.
 
TGIF btw... Lite helgfint blev det här hemma med hjälp av dessa:


Försöker somna medans killarna lyssnar på musik och festar.. Därav denna sena bloggning.
Ikväll har vi käkat pizza och kollat hockey.


Kul när ens vänner busar med Mini och tar egna initiativ till att hälla upp chips! I en tillbringare?! Haha klockers!

Jag vet vad ni tänker: "är det där verkligen LCHF?"
Svar: Eh Nej! 
Pizza har jag väl inte ätit sen i september?! Kroppen fick en smärre chock, hjärtat också, men gott var det. Nu klarar jag mig utan pizza ett tag. 

Tjing tjing nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar